02 desember 2006

Stem på din Twisted Sister favoritt.

Omsider ble fristelsen for stor. Jeg har greid å holde meg unna VG's Listefeber lenge, men etter å ha sett igjennom en del lister der kom jeg fram til at også jeg kunne lage en liste som var minst like unyttig som de som allerede ligger der.



Etter å ikke ha tenkt meg om lenge, så kom jeg fram til at folk kunne stemme på tidenes Twisted Sister låt. Folk flest er vel ikke klar over det, men etter å ha gått igjennom alle offisielle utgivelser endte jeg opp med en liste på 90 låter. Jeg tror det er alt de har gitt ut, men skulle noen savne en låt eller to på lista, så er det bare å si i fra.

Twisted Sister er forøvrig aktuelle om dagen med deres jule album A Twisted Christmas.

Tidenes Twisted Sister Låt
Mine Last.fm Topp Lister
Alle mine Listefeber lister (for det blir vel flere etterhvert)

[Listening to: I saw mommy kissing Santa Claus - Twisted Sister - A Twisted Christmas (3:39)]

1 kommentar:

Voggis sa...

Kul video...men må vel innrømme at jeg aldri har vært noen stor fan av låta. Ellers holder jeg på og saumfarer YouTube for hardrock og metal videoer. Har funnet endel gullkorn som jeg har tenkt å presentere etter hvert. Be Chrool To Your Scuel har ihvertfall en interesant bakgrunnshistorie...