15 februar 2007

Siste Ukers Nedlastinger 02/2007

Atrophy - Energisk thrash fra ArizonaDel to av min evige jakt på nettet etter godbiter til min CD hylle.

Sarcofago - Rotting (EP-1989)

Dette er det mest hjelpeløse jeg noensinne har hørt, og det inkluderer til og med Kjell Wagenius Enmannsorkester.

Donnas - Spend the Night (2002)

Donnas tar opp arven etter band som Girlschool og The Runaways. Ukomplisert rock som man aldri kan få for mye av i en CD samling.

Atrophy - Socialized Hate (1988)

Renspikka thrash metal fra Arizona baserte Atrophy. Begge deres utgivelser er nylig re-utgitt på CD. Noe ujevnt, men ikke dårligere at jeg kommer til å skaffe meg disse.

Vandenberg - Best Of Vandenberg (1988)

I forbindelse med at Adrian Vandenberg ble gitarist i Whitesnake sørget plateselskapet å få ut en samleskive med hans solo band Vandenberg. Dette er skikkelig midt på treet, og det er litt for dårlig når det er snakk om en "Best Of" samling.

[Listening to: Preacher, preacher - Atrophy - Socialized Hate (4:17)]

Ingen kommentarer: