14 januar 2007

VHS til DVD

Nå om dagen holder jeg på med å digitalisere timesvis med VHS opptak. De siste to ukene har jeg sett igjennom haugevis med opptak fra Super Channel, NRK og Svensk TV gjort på slutten av 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet.

Foreløpig har jeg kommet over spennende ting med blant annet Anthrax, Onslaught, Slayer, Exodus, Artch, Equinox, DumDum Boys, Backstreet Girls og Bonfire for å nevne noen. Noe av dette kommer jeg til å gjøre tilgjengelig via bloggen.

Jeg nevnte såvidt Onslaught. De kommer med et comeback album i løpet av året, og med Sy Keeler på vokal og Andy Sneap som produsent har jeg forhåpninger om dette albumet.

Det er ikke bare jeg som har funnet morsomme ting på gamle VHS kassetter. Under kan du se en videosnutt med Onslaught som noen har lagt ut på YouTube.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Leste at du skulle digitalisere gamle opptak med bla. annet Dumdum boys. Så kult! Håper virkelig du kan legge disse ut på den kule bloggen din. Go' musikksmak har du i allefall :-)