21 februar 2006

Kommende Queensryche Album Postet På UseNet!

Queensryche - Operation:Mindcrime IIQueensryche nye album Operation:Mindcrime II ligger nå tilgjengelig som mp3 for de som har mulighet til å laste ned fra UseNet-grupper. Dette skjer samme dag som albumet ble "utgitt" på internett, beregnet for radio stasjoner, magasiner og andre medier som skulle være interessert i en forhåndslytt av albumet.

Da jeg uansett kommer til å anskaffe meg albumet når det kommer ut i april, så nøyde jeg med å laste ned tre spor. Jeg valgte låt nummer 5, 6 og 7, henholdsvis Hostage, The Hands og Speed Of Light. Det tok ikke mange sekundene før man fikk en anelse om hvor dette kommer til å ende, for:

Dette funker. Dette kommer til å bli VANVITTIG bra!

Spesielt de to førstnevnte låtene er det høy klasse over og kommer veldig tett oppunder de største øyeblikkene på den første Mindcrime skiva. OK, jeg har ikke tro på at den nye skiva kommer til å matche den første, men at dette kan bli en av årets utgivelser tror jeg ganske sikkert.

Hvordan skal jeg få sove i natt?

[Listening to: Hostage - Queensryche - Operation Mindcrime II (4:29)]

Ingen kommentarer: