28 desember 2005

"Julebored"

Unga sover, Roald Øyen's nøtter på TV'n og jeg skal på jobb i morgen. Da kan man i fred surfe andres blogger og se hva de skriver om.

Skriver og skriver...asiatiske blogger har en lei tendens til å inneholde bilder...masse bilder. Hvis vi nordmenn er født med ski på beina, er asiater født med ett Nikon-kamera rundt halsen. De tar bilder av alt. Hele tiden. Med flere kameraer.

Andre blogger jeg kom over var blant annet "The Right Nut". En eller annen amerikaner som tror han er verdens midtpunkt og som må slite med alle "assholes" som gjør livet hans surt. Stakkaren fra Sacramento måtte til-og-med tilbringe jula i Seattle. Fryktelig.

"Stop Masturbation" var alikevel den bloggen som var morsomst, eller tristest av de alle, litt avhengig av hvordan man ser det. Her er det en kar som forsøker å slutte med å onanere. Mange tips på veien til et "renere" liv får man her, blant annet en liste over sanger som skal få tankene på andre ting.
Med på listen er blant andre Mariah Carey. OK, musikken er ikke mye å bli heit av, men ALLE vet hvordan dama er dreid. Akkurat det er ikke så greit å få ut av tankene. Skin fra Skunk Anansie er langt mindre behagelig å tenke på og burde ha vært på listen i stedet. Vi får se hvordan det går med fyren, jeg regner med at han holder oss oppdatert ;)

De 74 andre bloggene jeg surfet innom, var enten på et språk jeg ikke forsto, eller handlet om naboens trebeinte labrador.

[Listening to: Whale oil beef hooked - Beat Farmers - Manifold (2:40)]

Ingen kommentarer: