22 april 2007

Platemesse i Elverum

Lead Weight - H.M. Rock Compilation From NeatI går var det platemesse på Ungdommens Hus i Elverum. Siden fjorårets platemesse var en nedtur, så hadde jeg ikke gjort noen spesielle forsøk på å legge til side noen ekstra penger denne gangen. Det angrer jeg litt på nå. På en annen side er jeg veldig fornøyd med det jeg faktisk fikk tak i.

Mortal Sin - Mayhemic Destruction (LP)

Både Mayhemic Destruction og Face Of Despair albumene kommer ut i jubileumsutgaver senere i år. Mest sannsynlig får du tak i disse bare via Mortal Sin's hjemmeside. Min versjon av Mayhemic Destruction er "bare" Phonogram utgaven som ble gitt ut rett etter at de signerte bandet i 1987. Hakket mer umulig å få tak i er orginal utgivelsen av albumet fra 1986.
Bandets nye skive An Absence Of Faith slippes forøvrig den 16. mai.

Resten av mitt skralle budsjett brukte jeg på NWOBHM skiver:

She - Never Surrender (Maxi-1985)
Lead Weight - H.M. Rock Compilation From Neat (LP-1981)
Holocaust - Live (Hot Curry & Wine) (LP-1983)


Betrakninger om disse skivene vil komme. Følg med!

[Listening to: Noonday - Aragorn - Lead Weight: H.M. Rock Compilation From Neat (2:53)]

Ingen kommentarer: