28 januar 2006

Musikk Te' Arbe'

Oppussingen av det siste soverommet stod på programmet i forrige uke. Jeg prøvde meg med å høre på radio de to-tre første dagene, men abstinensen etter kastratvokal og hylende gitarsoloer ble etterhvert for stort. Da var det bare å få inn CD spilleren og skru opp volumet til 10. Ting gikk så mye bedre etter det.

Her er hva jeg hørte på:

Diamond HeadAC/DC - Stiff Upper Lip (2000)
Jeg mener fremdeles dette er AC/DC's beste siden For Those About To Rock, kanskje på høy tid med ett nytt album snart?

Aerosmith - Nine Lives (1997)
Siste blaff av storhet fra Boston's store rocke ikoner.

Alice In Chains - S/T (1995)
R.I.P. Layne! Det siste bra grunge albumet.

Black Sabbath - Tyr (1990)
Undervurdert, men skummelt bra album.

Blaze - Tenth Dimension (2002)
Fet lyd.

Diamond Head - The Best Of (1999)
Uten Diamond Head hadde Metallica hørt ut som Abba.

Impellitteri - System X (2002)
Masse gitarer og Graham Bonnett.

Iron Maiden - Dance Of Death (2003)
"Let me tell you a story to chill the bones..." Jeg hørte den 3 ganger på rad....

Megadeth - Countdown To Extinction (1992)
Paranoia klemt inn på en CD.

Michael Schenker Group - Masters Of Rock (2001)
Attack of the drunk axeman...

Scorpions - Blackout (1982)
Scorpions i toppform!

W.A.S.P. - Headless Children (1989)
Superb!

Wayne - Metal Church (2001)
R.I.P. David.


[Listening to: Lightning to the nations - Diamond Head - The Best Of (4:09)]

Ingen kommentarer: