08 oktober 2006

Skjelletter i Skapet...

Nik KershawJeg gjør som Roy og setter opp en liste over låter DU ikke trodde jeg likte, og som jeg er mer enn en anelse flau over.

Som den trofaste leser av denne blogg sikkert har fått med seg for lenge siden, går det for det meste i rock av det harde slaget når det spilles på stereoen hjemme.

Når mørket har senket seg og naboene har gått til sengs, så kan det allikevel hende at du hører tonene i fra følgende låter hvis du skulle passere den åpne verandadøren en varm sommerkveld.

Duran Duran - Come Undone
Vakkert. Vakkert.

Madonna - The Power Of Goodbye
Rett og slett en bra pop låt.

Roxy Music - More Than This
Bryan Ferry like trist og traurig som vanlig, men denne treffer noe udefinerbart hos meg.

Kent - Musik Non-Stop
Er det egentlig flaut å like Kent?

Genesis - Land Of Confusion
Kul video, og låt med driv.

Nik Kershaw - The Riddle
Ja, jeg hørte på Ti i Skuddet.

Jigs - Robot Romeo
Ubeskrivelig teit svensktopp.

Boney M - Nightflight To Venus
Alle har en hemmelig Boney M fetish. Sånn er det bare.

Rubettes - Sugar Baby Love
Første låt jeg hørte om og om igjen fordi jeg likte den. Kan ikke ha vært mer enn 4-5 år.

a-ha - I've Been Losing You
Har ingen god forklaring på denne, bortsett fra at låta er bra.

Nelly Furtado - I'm Like A Bird
...neste!

Smokie - It's Your Life
Tana Bru, Øl, Veronika og Tarzan i underbuksa...

Åge Aleksandersen - Fire Pils og En Pizza
Iron Maiden skrev aldri låten om livet mitt...

R.E.M. - Leave
Jeg hater R.E.M. dypt og inderlig, men denne syv-minutters lange monotone hjerne-gnageren av en låt er bare så fantastisk...

Michael Jackson - Smooth Criminal
...var dette egentlig en god idé?

Jeg gir stafettpinnen videre til Arne, og det blir nok en skummel affære.

[Listening to: Leave - R.E.M. - New Adventures In Hi-Fi (7:17)]

3 kommentarer:

Anonym sa...

Well done!
[url=http://duzvfxuu.com/iplc/xnto.html]My homepage[/url] | [url=http://myqibbxx.com/oezg/irow.html]Cool site[/url]

Anonym sa...

Well done!
My homepage | Please visit

Anonym sa...

Well done!
http://duzvfxuu.com/iplc/xnto.html | http://prfdwhls.com/pcdx/upzf.html