10 mai 2006

Min Platesamling

Ferskeste Innkjøp: Nevermore - Dreaming Neon Black (1999)Finværet og en hage som ropte etter en omgang med hageriva har ført til få postinger her den siste tiden. I påvente på regnvær og noe usedvanlig morsomt å skrive om, så kan du alltids sjekke ut min platesamling.

Foreløpig har jeg lagt inn omlag halvparten av CD'ene og en håndfull av vinylskivene. Musikk DVD'ene vil også etter hvert bli inkludert.

Med andre ord er denne lista på langt nær komplett ennå, men forhåpentligvis vil den bli det før jeg går av med pensjon...

[Listening to: HM powered man - Iron Savior - Battering Ram (4:17)]

3 kommentarer:

Voggis sa...

...spesielt Candlemass...skulle liksom vente til å kjøpe til de remastrede utgavene ble sluppet i 2003. Nå er vi snart halveis inn i 2006 og ikke en eneste remastered utgave av noen Candlemass album er å finne i CD hylla...

Anonym sa...

Joda fin samling. Jeg er vel noe usikker på om jeg trenger mer Candlemass i livet mitt.

Anonym sa...

Great site lots of usefull infomation here.
»