22 november 2008

Søppel Post

Her om dagen dumpet det noe ned i postkassa som jeg først antok var reklame. Ved en nærmere titt viste det seg at det var et nummer av fagbladet Yrkesbil som hadde havnet hos meg. Hvis dette var et forsøk på å få meg som abonnent, så er det vel knapt nok noe som interesserer meg mindre enn det nyeste nytt innen septikkbiler og vogntog. Jeg tok meg allikevel bryet og bladde meg igjennom blekka.

Det er vel hevet over all tvil at avisen først og fremst er beregnet på menn med helt spesielle interesser, noe som følgende lille artikkel fra avisen med all tydelighet viser:

Driter i pisse-pausa

Fra Yrkesbil #14, 19. november 2008

Avisen fungerte ypperlig til å tenne opp med i ovnen forøvrig.

[Listening to: Hard core - Dee Snider - Never Let the Bastards Wear You Down (4:06)]

Ingen kommentarer: