06 juni 2008

Sweden Rock Festival 2008 - På Radio!

Alt-for-varmt-i-skyggen!


Over ser du grunnen til at det er lite aktivitet på denne bloggen om dagen. Dagene går med til å ligge i badekaret jeg har fylt opp med isbiter, mens jeg drømmer om snøbyger og kald nordavind med kuling i kastene...

Når jeg først har fått drasset over min svette røv til PC pulten, kan jeg like gjerne tipse om at Svensk P4 sender i fra årets Sweden Rock Festival. I dag begynner sendingen 19:45 og varer helt til midnatt. Første del går i programmet Kalas og avsluttes med en konsert med de svenske råkkerne The Poodles. Deretter fortsetter morroa i Dist etter nyhetene klokka 22:00.

Jeg har allerede Svensk P4 lagret på radioen, men lettest for de aller fleste er å høre sendingen på nettet.

[Listening to: Soulitude - Overkill - Horrorscope (5:25)]

1 kommentar:

z sa...

"mens jeg drømmer om snøbyger og kald nordavind med kuling i kastene..."

leste det som "puling i kastene"