17 november 2007

Uoffisiell Iron Maiden Dag

Det er 17. november og det er uoffisiell Iron Maiden dag i stua. Dagen markeres med avspilling av diverse Iron Maiden CD og DVD skiver. Da jeg har omtrent 100 timer med diverse innspillinger med bandet, så sier det seg selv at man ikke kan rekke over alt i løpet av en dag, men albumet Somewhere in Time skal alltid spilles. Det er den eneste regelen.

Til slutt et par videosnutter hentet i fra YouTube:





Les også min konsertomtale av Iron Maiden i Drammenshallen 17.11.1986.

[Listening to: Wasted years (live) - Iron Maiden - Drammenshallen 17.11.1986 (5:06)]

1 kommentar:

z sa...

jeg likte denne ideen så pass at jeg hørte en del på Iron Maiden i går, men jeg hørte også en del på Candlemass noe som fikke meg til å tenke på at det burde være en Candlemass dag