01 april 2008

Muxtape

Min Muxtape


Jeg er enig med Roy at Muxtape er en genial ting. En fin måte å få venner, uvenner og alle de jeg ikke kjenner til å høre på noe av det som for tiden er noen av mine favoritt låter.

Til min aller første Muxtape har jeg plukket ut 12 låter. De fleste av dem fra album jeg har hørt mye på i det siste, samt noen få som allikevel lå og skrotet på PC'en min.

Min Muxtape for 1. april 2008 ble til slutt slik:

Testament - More than meets the eye (fra det kommende albumet The Formation of Damnation)
Warrel Dane - Messenger (fra det kommende albumet Praises to the War Machine)
Nevermore - Garden of gray (fra Nevermore)
Judas Priest - Saints in hell (fra Stained Class)
Motörhead - I got mine (fra Another Perfect Day)
Holocaust - Only as young as you feel (fra bonus disken til The Nightcomers)
Runaways - C'mon (live) (Chateau Neuf, Oslo 1978, fra Forever Lost? (bootleg))
Reverend - Blessings (fra Play God)
Heaven & Hell - Falling off the edge of the world (live) (fra Live Radio City Music Hall 2007)
Black Sabbath - Kill in the spirit world (fra Headless Cross)
Iron Maiden - Still life (fra Piece Of Mind)
Kiss - Almost human (fra Love Gun)

Så nå kan du Head Bash'e i nesten 55 minutter.

Ingen kommentarer: